Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2016

Rerurned to base and creating again!

   Είναι γεγονός πως ένα μεγάλο διάστημα το γλυκό βύσσινο έκανε διακοπές! Ο λογος; κανείς ιδιαίτερος... Λίγο από δω... Λίγο από κει... Μια σπασμένη οθόνη λάπτοπ που ποτέ δεν αντικαταστάθηκε...λίγο οι σπουδές ...

   Μα τελικά όσο το σκέφτομαι υπήρξε ένας λόγος! Ένας σοβαρος και καθοριστικός για μένα την ίδια! Η αφοσίωση μου στο να καταρτιστω πάνω στον νέο (και παντοτινο) έρωτα της ζωής μου.... το ΠΛΕΞΙΜΟ..

Με βελόνες ...
Με βελονάκι...

Πλέξιμο και πάλι πλέξιμο!!
Δώσε μου νήμα κι εναν λόγο για να πλεξω και είμαι πανευτυχής!

   Προς το παρόν δε θα πω πολλά!... Θα σας κρατήσω λίγο σε αγωνια...
   Αλλά υποσχόμαι πως στην επόμενη ανάρτηση θα σας παρουσίασω το λόγο της απουσίας μου τόσο καιρό!

Μείνετε συντονισμένοι cause I'M BACK!!

2 σχόλια:

  1. Γεια σας και Ευτυχισμένο το νέο έτος σε όλους!
    Είμαι εδώ να σας πω ότι είμαι ένα άτομο και ότι μπορώ να χορηγήσει δάνεια κάθε πρόσωπο που επιθυμεί να χρηματοδοτικής συνδρομής. Αυτό είναι ένα δάνειο, μεταξύ ατόμου με απλές συνθήκες και ειδικά για το γεγονός αυτό είναι κατασκευασμένα ορισμένες διατάξεις για την ορθή διεξαγωγή της διαδικασίας. Μου επιτόκιο κατά τη διάρκεια του δανείου είναι 3% και η αποπληρωμή γίνεται σε μηνιαία βάση, εάν κάθε φορά που σας ενδιαφέρουν, επικοινωνήστε μαζί μου μέσω e-mail: geogialuiza@gmail.com
    Σας ευχαριστώ και τις καλύτερες ευχές μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι ένας συνταξιούχος τραπεζίτης που εργάζεται η καρδιά με την τράπεζά μου. Έχω πολλά χρήματα στο λογαριασμό μου και την ανησυχία μου είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να μην έχουν τα μέσα για να ολοκληρώσουν το έργο τους, θα βοηθήσει τους ανθρώπους σοβαρή και ειλικρινής, ο οποίος μπορεί να αποπληρώσει ένα δάνειο στην κανονική ώρα. I προσφέρουν βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα δάνεια από το 2000 ΕΥΡΩ 5.000.000 ΕΥΡΩ και πέρα. Ακμή μου γίνεται με τιμή από 3 έως 5%. Αν σας ενδιαφέρει, επικοινωνήστε μαζί μου cassandrabazarov@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή