DIY: ΔΩΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΟΥ ΡΟΛΟΙ


Καιρός ήταν μετά από περίπου ένα χρόνο για μία ανάρτηση!...

Το καλοκαίρι μπήκε και μαζί του ένα πνεύμα ανανέωσης!...

Το αγαπημένο μου ρολόι αυτό που φορούσα καθημερινά έσπασε, ευτυχώς μόνο στο λουράκι (ζημιά που διορθώνεται σε 10 λεπτά).
Πάμε να φτιάξουμε λουράκι για το ρολόι μου!
Σε διάφορα blogs και καταστήματα έχω δει ότι είναι τάση το υφασμάτινο εύκαμπτο λουράκι, το οποίο κάνει 2-3 στροφές στον καρπό. Έχει αρκετό ενδιαφέρον! Πάμε να φτιάξουμε ένα τέτοιο!!!

Θα χρειαστούμε:
-ύφασμα της επιλογής μας κατά προτίμηση σταθερό (όχι ελαστικό, διότι με το βάρους του ρολογιού θα τεντώνει και θα κρέμεται).
-ένα ψαλίδι
-βελόνα και κλωστή ή ραπτομηχανή

Η Διαδικασία είναι απλή

1. αφαιρούμε το λουράκι


2. κόβουμε μία λωρίδα υφάσματος σε πλάτος το διπλάσιο από το φάρδος του παλιού λουριού προσθέτοντας 1cm για το γαζί. Το μήκος της λωρίδας είναι στην δική μας προτίμηση ανάλογα πόσες στροφές θέλουμε να κάνει στο ύφασμα στο χέρι μας.

3. διπλώνουμε κατά μήκος αντικρίζουμε τις καλές πλευρές και γαζώνουμε στο πλάι.     
    αναποδογυρίζουμε και σιδερώνουμε για να σταθεροποιήσουμε το ύφασμα 



4. περνάμε το ύφασμα όπως στη φωτογραφία.



5. για δική μου ευκολία στην εφαρμογή αποφάσισα να ενώσω τις άκρες του λουριού. Έβαλα τη μία άκρη μέσα στην άλλη και τις γάζωσα μαζί. 

   Ένας άλλος τρόπος είναι να αφήσουμε τις άκρες ελεύθερες (αφού τις γαζώσουμε για να μην ξεφτίσει το ύφασμα) και να το δένουμε όπως μία κορδέλα.

Το ρολόι ειναι έτοιμο!!!! 


Πέριμενω σχόλια σας και φωτογραφίες με τις δικές σας δημιουργίες!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!


Σχόλια

  1. Χρόνια Πολλά Βάσω! Χαρούμενα, ευτυχισμένα και δημιουργικά! Χαίρομαι που επέστρεψες με μια καινούρια ανάρτηση. Σε πρόσθεσα στο blog μου και παρόλο που δεν έκανες αναρτήσεις περίμενα πως θα γυρίσεις με νέες προτότυπες ιδέες. Μου αρέσει κι εμένα πολύ το ράψιμο, το πλέξιμο, το χειροποίητο κόσμημα, βασικά... οτιδήποτε χειροποίητο... Να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις