Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2013

Guess - Guest: pianIVistas!!


      Όπως έχω γράψει και στη στήλη Για μένα ασχολούμαι με το τραγούδι!.. Τόσο καιρό που είμαι εξαφανισμένη στο blog, καταπιάνομαι με αυτό!... Οι pianIVistas είναι η αιτία που έχω να αναρτήσω τόσο καιρό στο Γλυκό Βύσσινο!.... Αλλά πιστέψτε με αξίζει η αναμονή και η αποχή μου για λίγο από τα υφάσματα και τα νήματα!.. (αν και πάντα κάτι φτιάχνω και πάντα κάτι δημιουργώ!...)

      Την Δευτέρα στις 14 Ιανουαρίου έχουμε την πρώτη μας live εμφάνιση "έτσι ... unplugged" σε έναν πολύ όμορφο και ζεστό χώρο στην Αθήνα ... στην μουσική σκηνή Αυλαία (για πληροφορίες πατήστε εδώ)! Θα σας περιμένω και να γνωριστούμε από κοντά!..... 

   




Πληροφορίες για τους pianIVistas: http://www.facebook.com/pianivistas
Ψάξτε το ντέμο μας και στο YOUTUBE ... 




4 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!!Σε άκουσα στο youtube...είσαι καλήηηηηηη!!!!!!

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεεεε!! σε ευχαριστώ εγώ προσωπικά και όλοι οι pianIVistas μαζί!... θα σε περιμένουμε την Δευτέρα!!!... θα χαρώ πολύ πολύ πολύ!..

      Διαγραφή