Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Ball Maske ... και ξαφνικά ΕΓΩ δεν είμαι ΕΓΩ.

           
            Στις 24 Φλεβάρη έγινε πανικός στο σπίτι μου! Και έγινε πανικός γιατί κάναμε ΠΑΡΤΥ!!!! Μαζευτήκαμε φίλοι και με δυνατή μουσική και ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ στο χορό!!! Όπως βλεπετε ντύθηκα Νεκρή Νύφη! Έψαξα πολύ τι θα ντυθώ! Πέρασαν πολλές ιδέες από το μυαλό μου και υπερίσχυσε αυτή!!

 
 
 






         
           Το νυφικό το έραψα μόνη μου και κόστισε ΜΟΝΟ 3 ευρώ!.. γιατί το ύφασμα το αγόρασα από ένα μαγαζί στο Κέντρο της Αθήνας, στην οδό Νικίου, το οποίο έχει όλα τα υφάσματα του με 1,23ευρώ/μέτρο. Μπορείς να βρεις εκεί μέσα θησαυρούς! Έραψα φουρό το οποίο κόστισε 6 ευρώ (6 μέτρα τούλι). Στη μέση μου έβαλα μια δαντέλα η οποία είναι και αυτή με 1,23 ευρώ/μέτρο!...




            Το κόστος την μεταμφίεσης μου είναι:
                                                Νυφικό:     3 ευρώ
                                                Δαντέλα:   3 ευρώ
                                                Φουρό:      6 ευρώ
                                                Make up:   3 ευρώ 
                                                Γαντάκια:  4 ευρώ

Καλά να περνάτε! Περιμένω σχόλια σας και φωτογραφίες σας από δικές μεταμφιέσεις!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου