Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2010

Nail Art ... ... ...

Είχα καιρό να "εμφανιστώ" αλλά μία οι διακοπές από την άλλη ο γάμος της καλύτερης μου φίλης δεν μου επέτρεψαν να έχω το χρόνο να ανανεώσω το blog μου!! Ήγκηκεν όμως η ώρα!!!...Λοιπόν, μπορεί να ετοιμάζω πολλά και φοβερά πραγματάκια για το μέλλον αλλά τώρα θα φτιάξουμε νύχια!!!!!!!....



Λουλούδια στα νύχια... πολύ εύκολο και φαίνεται καταπληκτικό είτε στολίσεις μερικά νύχια είτε τα ζωγραφίσεις όλα!!!(όπως εγώ)

Ας ξεκινήσουμε ....





Πάντα αφού έχουμε ξεβάψει τα νυχια καλά από την προηγούμενη δημιουργία μας τα βάφουμε με μια βάση. Αυτή η βάση μπορει να περιέχει και βιταμίνες για να φροντίζει και το νύχι. Να ξέρετε ότι το μανό δεν επιτρέπει στο νύχι να αναπνέει και έτσι επιβαρύνεται σε κάθε μας δημιουργία. Ετσι με την βιταμινούχα βάση το βοηθάμε ...






Επομενο βήμα... πάρτε μια ανοιχτή γαλακτερή βάση και περάστε όλα τα νύχια από δύο φορές ώστε αν είναι έντομο το γαλακτερο στα νύχια.








Τώρα ήρθε η ώρα για το λουλουδάκι!!




Το σχήμα δίπλα εξηγεί τον τρόπο για να φτιάξετε το σχεδιάκι. Αν δεν έχετε το ειδικό στυλό - μανό τότε με μία οδοντογλυφιδα κάνετε πολύ καλή δουλεια. Το μανό μπορεί να είναι άσπρο, είτε χρωματιστό. Ότι αρέσει στην κάθε μια σας.





Έτοιμο!!!! Καλές επιτυχίες!! ....ααααα να σας πω όταν κάνετε την συγκεκριμένη δημιουργια στείλτε μου μια φωτογραφία να τα δω και εγώ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου